ПошукПоштаКартиМаркетНовиниСловникиВідеоЗображення
Увійти
Регіон: Ричмонд
Точний розклад літаків, поїздів, електричок і автобусів.
Загальна інформаціяСхеми вагонівСхеми вагонів поїзда ЕКр1 «Тарпан»

Схеми вагонів поїзда ЕКр1 «Тарпан»

    Із 2014 року територією України курсують міжрегіональні швидкісні електропоїзди ЕКр1 «Тарпан» виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» (м. Кременчук, Україна). Поїзди експлуатує «Українська залізнична швидкісна компанія».

    Електропоїзд «Тарпан» може розвивати швидкість до 200 км/год. До составу поїзда входять вагони першого і другого класів (з м’якими регульованими сидіннями) і вагон третього класу (він також позначається як вагон другого класу пониженої комфортності або вагон туристичного класу, обладнаний жорсткими нерегульованими сидіннями). Вагони першого класу — 2, 8; другого — 1, 3, 5, 6, 7, 9; вагон третього класу — 4. Загальна кількість місць для сидіння у поїзді — 579. В одному з вагонів другого класу розміщено буфет і передбачено два місця для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями.

    У вагонах працює кондиціонер, електронне інформаційне табло. У всіх вагонах, крім першого і дев’ятого, є по два туалети. Між рядами сидінь досить великий простір, це дає можливість комфортно розміститися, відкинувши спинку крісла або витягнувши ноги. Невеликий багаж можна розмістити на верхніх полицях, для об’ємних і важких валіз встановлено спеціальні багажні стійки (крім вагона третього класу). У всіх вагонах на спинках крісел є відкидні столики, а для верхнього одягу передбачено гачки біля вікон. Крісла розміщено блоками, частину з яких встановлено по ходу руху, іншу частину — у зворотному напрямку.

    У вагонах першого і другого класів крісла м’які, з регульованою спинкою, з м’якими підлокітниками й опорою для ніг, внизу кожного крісла є розетка напругою 220 В.

    Куріння у поїздах «Тарпан», як і у всіх поїздах Української залізниці, заборонено, тому місць для куріння у вагонах не передбачено.


    Нижче подано схеми вагонів швидкісного поїзда «Тарпан». Вони допоможуть вам вибрати зручне місце біля вікна або біля проходу, по ходу руху або навпаки, а тим, хто подорожує сім’єю або дружною компанією, — спеціальні з’єднані блоки крісел зі столиком посередині.



    Вагон 1 (вагон другого класу)

    У першому вагоні 20 місць. Крісла розміщено з обох боків вагона — по два праворуч і по два ліворуч.



    Вагони 2, 8 (вагони першого класу)

    У вагонах першого класу по 64 посадкових місця. Місця розташовано по два з кожного боку вагона. У середині вагона навпроти стійки для великого багажу розміщено відділення з вішалками для верхнього одягу.



    Вагони 3, 6, 7 (вагони другого класу)

    У вагонах 3, 6, 7 по 94 місця, крісла розміщено по три в ряду з одного боку вагона і по два — з іншого.



    Вагон 4 (вагон третього класу)

    У вагоні 112 місць. Крісла розміщено по два з одного боку вагона і по три — з іншого. Крісла жорсткіші, ніж у вагонах інших класів, нахил спинки не регулюється, підголівників та опори для ніг немає. Підлокітники жорсткі. Багаж можна розмістити на полицях над пасажирськими кріслами — спеціальних стійок для великого багажу в цьому вагоні немає. Також у цьому вагоні немає розеток, призначених для користування пасажирами.



    Вагон 5 (вагон другого класу)

    У п’ятому вагоні 45 місць, у тому числі два місця для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями. Тут є туалет, пристосований для потреб таких пасажирів, а вхід у вагон обладнано висувним пандусом. У цьому вагоні розміщено буфет.



    Вагон 9 (вагон другого класу)

    У дев’ятому вагоні, як і в першому, 20 місць. Крісла розміщено з обох боків вагона — по два праворуч і по два ліворуч.