ПошукПоштаКартиМаркетНовиниВідеоЗображення
Увійти
Регіон: Вашингтон
Точний розклад літаків, поїздів, електричок і автобусів.

Водний транспорт

    Чи можна подивитися розклади річкових і морських теплоходів на сервісі «Яндекс.Розклади»?

    У 2013 році стали доступні розклади водного транспорту таких міст: Запоріжжя, Херсон, Вінниця, Тернопіль, Нікополь, Миколаїв, а також розклади декількох міжнародних поромів.

    Крім того, у 2013 році ми додали розклади теплоходів по різних містах Росії: Казані, Ханти-Мансійську, Ярославлю, Санкт-Петербургу, Петрозаводську та інших.

    Ми докладаємо усіх зусиль, щоб інформація про всі зміни у розкладах водного транспорту своєчасно оновлювалася на нашому сервісі, але зараз процедура передачі даних постачальниками налагоджена ще не так добре, як нам хотілося б. Тому ми рекомендуємо про всяк випадок зв'язуватися з перевізником і уточнювати актуальність його пропозицій, знайдених на нашому сервісі, на конкретну дату.

    Як мені дізнатися про круїзні рейси?

    Круїзні рейси не є регулярними і не виконують функцію перевезення пасажирів із точки А в точку Б, тому вони не публікуються на Яндекс.Розкладах. Рекомендуємо скористатися пошуком Яндекса — є багато хороших круїзних компаній, де ви можете отримати потрібну інформацію.

    Я — перевізник і хочу, щоб інформація про мої рейси була у вас на сервісі. Що мені для цього зробити?

    Ми зацікавлені у співпраці з перевізниками, здатними регулярно надавати інформацію про розклади своїх рейсів і гарантувати її точність. Надішліть нам інформацію про себе через форму зворотного зв'язку, і ми обов'язково зв'яжемося з вами.

    Якщо я вважаю, що мої права порушено під час перевезення водним транспортом, кому мені скаржитися?

    У загальному випадку — у громадську приймальню Міністерства інфраструктури України, «Укрморрічінспекцію», адміністрацію морських портів, адміністрацію річкових портів (телефон у Києві +380 (44) 483-12-90). Також, залежно від ситуації, — у регіональне відділення Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів або керівництву компанії-перевізника.